Właściwy wybór biura

W przypadku biur, największy wybór dotyczy zwykle dużych miast, niezależnie jednak od tego, podczas wstępnej selekcji ofert niezbędne jest wzięcie pod uwagę odpowiedniej lokalizacji. To, w którym miejscu znajdzie się siedziba naszej firmy, będzie bowiem definiowało branżę, w której działamy.

Warto trzymać się więc uparcie powiedzenia: „jak cię widzą, tak cię piszą”, ponieważ niezależnie od tego jak profesjonalnie działamy, nietrafiona lokalizacja może przyczynić się do obniżenia jakości naszego wizerunku w oczach odbiorców. Przede wszystkim powinno się zadbać o to, aby biuro było dostępne dla docelowej grupy klientów. Jeżeli więc będziemy prowadzić niewielką kawiarenkę, warto byłoby postarać się o to, aby ulokowana była w centrum tak, aby była widoczna dla przechodniów. Nieco inaczej będzie w przypadku kancelarii prawnych, które zwykle wyszukiwane są indywidualnie przez pojedynczych klientów. Choć lokalizacja w tym przypadku nie musi być czymś oczywistym – im więcej kancelarii rozrzuconych po całym mieście, tym lepiej dla klientów, faktem jest jednak, że istotna jest ich otoczenie.

Lokalizowanie biura w niebezpiecznej dzielnicy i w budynku, który nadaje się do generalnego remontu nie wpływa pozytywnie na budowanie wizerunku solidności, dlatego też jeżeli chcemy zachować kompetentność, powinniśmy zadbać o wszystko naraz.